IR91802DRRDSC170
Dźwignia przerzutki/hamulca Shimano Dura Ace Di2 ST-R9180 z zaciskiem hamulca BR-R9270 do triathlonu/jazdy na czas. Oferuje dawkowanie i kontrolę, które nie mają sobie równych. Bezprzewodowa zmiana przełożeń zapewnia schludny wygląd roweru i umożliwia wyjątkowo szybkie i precyzyjne procesy zmiany przełożeń.
Dźwignie DURA-ACE ST-R9180 są zoptymalizowane do rowerów wyścigowych na czas i triathlonowych. Oferują przekonujące rozwiązania w przypadku czasami skomplikowanego prowadzenia linek i umożliwiają zastosowanie hydraulicznych hamulców tarczowych w najbardziej eleganckich kołach na świecie. W połączeniu z wygodą „plug & gap” elektronicznych przerzutek SHIMANO DI2 stanowią one zdecydowaną przewagę w każdym wyścigu.
Hydrauliczny 2-tłokowy zacisk hamulcowy BR-R9270 z mocowaniem typu flat-mount i klockami tarczowymi z żywicy L03A z żeberkami chłodzącymi. Całkowicie nowo opracowane hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają nieosiągalną wcześniej równowagę siły hamowania i sterowności. Dzięki zupełnie nowej konstrukcji monoblokowej osiągnięto szczyt wysokiej skuteczności hamowania. Lżejszy zacisk BR-R9270 zapewnia większy prześwit klocków i zmniejsza poziom hałasu. Wreszcie, nowy proces odpowietrzania sprawia, że konserwacja jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.
Cechy - Shimano DURA ACE Di2 ST-R9180 + hydrauliczny tylny hamulec tarczowy BR-R9270
- Optymalne przenoszenie mocy i pewny chwyt
- Poprawiona aerodynamika i zoptymalizowana przyczepność
- Dzięki zintegrowanemu guzikowi po wewnętrznej stronie nie trzeba rozluźniać dłoni
- Intuicyjne przełączanie
- Pewny chwyt podczas zmiany biegów
- Pojedynczy przycisk po obu stronach dźwigni zmiany biegów działa tylko z SHIMANO SYNCHRONIZED SHIFT
- Lepsze dawkowanie i większa pewność w warunkach wyścigowych
- Funkcja, którą można dostosować do odpowiedniego stylu jazdy
- Multi-Shift można włączyć lub wyłączyć oddzielnie dla każdego przełącznika E-TUBE PROJECT
- Porządny kokpit
- Zintegrowane prowadzenie przewodów E-TUBE i przewodów hamulcowych
- Nowy punkt styku pociągu (EW-RS910, EW-JC130) można zintegrować z ramą roweru
Cechy produktu
- Obszar zastosowania: triathlon/jazda na czas
- Grupa: Dura Ace Di2
- Model: ST-R9180-R
- Typ: Dźwignia hamulca zmiany biegów na końcu kierownicy (dźwignia Dual Control)
- Mocowanie: Końcówka kierownicy po prawej stronie
- Montaż: końcówka kierownicy (stożek mocujący)
- Poziomy zmiany biegów z tyłu: 11/12-biegowa
- Optyczny wskaźnik biegu: nie
- Regulacja zasięgu: Tak
- Wewnętrzna średnica rury kierownicy: 19,0-22,5 mm
- Typ hamulca: Hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy (hamulec tarczowy)
- Zacisk hamulca: BR-R9270
- Mocowanie zacisku hamulcowego: Flat Mount
- Klocki hamulcowe: żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
- Przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR tył 1700mm (można skrócić)
- Odpowietrzanie jednokierunkowe: Tak
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT900 (140mm/160mm)
- Zgodny kabel zasilający: EW-SD50
- Projekt aktualizacji oprogramowania sprzętowego E-tube: Tak
- Liczba połączeń E-Tube: 1
materiał
- Rękojeść: CFRP
- Dźwignia: karbonowa, malowana
- Zacisk hamulca: aluminium
Kolor
Zakres dostawy
- 1 x Shimano Dura Ace Di2 ST-R9180 Podwójna dźwignia sterująca prawa
- 1 x zacisk hamulca tarczowego Shimano Dura Ace BR-R9270 z mocowaniem Flat Mount
- 1 x klocki hamulcowe z żywicy L03A z żeberkami chłodzącymi
- 1 x przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR 1700mm (można skrócić)
- 2 x śruba mocująca zacisk hamulcowy 38mm
- 1 x zestaw do podłączenia linii
- J-Kit - Przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR napełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulcowym BR-R9270!
Tarcza hamulcowa SM-RT900 Center-Lock nie jest dołączona!