ilość rzędów: | 11s |
przełożenia: | 40T |
długość ramion: | 170 mm |
Wszystkie wersje mają szerszy łańcuch o 2,5 mm, co zapewnia więcej miejsca w konstrukcji ramy i szerszych opon. 1-biegowe korby GRX minimalizują złożoność zmiany przełożeń, wymagając tylko tylnej części kasety (opcjonalne kasety RX800 / 600 40Z lub kasety RX800 42Z) i są wyposażone w DYNAMICZNE ŁĄCZENIE ŁAŃCUCHÓW SHIMANO + Zębatki o profilu zębowym na wyboistym gruncie dla optymalnego zachowania dbałości o łańcuch. Natomiast 2-biegowy mechanizm korbowy GRX RX810 GRX charakteryzuje się specyficzną różnicą 17 zębów między dużą tarczą 48Z a małą tarczą 31Z, co jest najszerszą jak dotąd gradacją wszystkich komponentów SHIMANO.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i rozległych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.HOLLOWTECH II - Idealna równowaga między sztywnością, stabilnością, ciężarem i wydajnością obrotu
Koncepcja technologii HOLLOWTECH II była ukierunkowana na produkcję zoptymalizowanego mechanizmu korbowego, który minimalizuje wysiłek kierowcy. Wysoka sztywność mechanizmu korbowego zapewnia efektywność przenoszenia mocy podczas pedałowania, a ich niewielka masa odciąża kierowcę, zwłaszcza podczas dłuższych podróży. Opracowano mechanizm korbowy z myślą o optymalnym związku między sztywnością a niską masą. Technologia HOLLOWTECH umożliwia wyjątkowo lekkie, puste ramiona korby wykonane przy użyciu ekskluzywnej technologii kucia SHIMANO dla maksymalnej sztywności. Ponadto w zestawie HOLLOWTECH II prawa korba jest mocno połączona z osią łożyska wewnętrznego. dzięki czemu osiągana jest optymalna równowaga między najwyższą sztywnością a najniższą wagą. Zewnętrzny wspornik dolny zapewnia lepszy rozkład ciężaru i większą stabilność w celu wydajniejszego przenoszenia mocy.